Πώς να προσλάβετε το κατάλληλο στέλεχος πωλήσεων

Πολλοί sales managers συχνά αναρωτιούνται ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος για να επιλέξουν ικανούς πωλητές ώστε να «χτίσουν» μια κερδοφόρα ομάδα. Πώς μπορούν λοιπόν οι managers πωλήσεων να εξασφαλίσουν την πρόσληψη των κατάλληλων ανθρώπων για την ομάδα τους; Καλό θα ήταν, πριν ξεκινήσουν με τη διαδικασία των συνεντεύξεων, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα www.engageselling.com, να δώσουν…

Περισσότερα

Tι πρέπει τα στελέχη πωλήσεων να έχουν στο βιογραφικό τους

Αναμφισβήτητα, δεν έχουν όλοι οι εργαζόμενοι τις ικανότητες να γίνουν πωλητές. Αλλά και εκείνοι που τις έχουν και θέλουν να τις εξελίξουν δουλεύοντας για μια εταιρεία, πρέπει να τις παρουσιάσουν κατάλληλα στο βιογραφικό τους σημείωμα, ώστε να τους δοθεί η δυνατότητα να γίνουν μέλος μιας ομάδας. Ο Kevin Roeder, διευθυντής του τμήματος προσλήψεων πωλητών στο…

Περισσότερα

Γιατί η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα αντικαταστήσει ποτέ πλήρως τους πωλητές…

Μήπως ανησυχείτε ότι οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης θα θέσουν στο… περιθώριο το ρόλο των πωλητών; Ίσως και να μην έχετε άδικο. Πάντως, δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα αν εστιάσετε στην πολιτική των πωλήσεων και στη σχέση με τους πελάτες σας. Ο αρθρογράφος του Inc.com συμβουλεύει τους πωλητές να «αγκαλιάσουν» την προοπτική της τεχνητής νοημοσύνης,…

Περισσότερα

Account Management και στρατηγική πωλήσεων…

Ας υποθέσουμε ότι ασχολείστε με το account management σε κάποιον οργανισμό Β2Β πωλήσεων. Η ομάδα πωλήσεων καταφέρνει να κλείσει μια συμφωνία και τότε εσείς αποχωρείτε από την «κούρσα», κάνοντας αυτό που ξέρετε καλύτερα: προσπαθείτε να εξασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας αναπτύσσεται «οικοδομώντας» ιδανικές σχέσεις με τους πελάτες της, οι οποίες βασίζονται στην εμπιστοσύνη και τη…

Περισσότερα

Τρία πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε άμεσα τις οnline πωλήσεις σας…

Έχετε κάνει ό,τι ήταν δυνατό για να βελτιώσετε την εμπορική ιστοσελίδα σας αναφορικά με την «παρουσία» της στις μηχανές αναζήτησης. Φυσικά, το αποτέλεσμα σας αντάμειψε, αφού παρατηρήσατε αύξηση της επισκεψιμότητας. Ωστόσο, υπάρχει ένα πρόβλημα: ότι οι συγκεκριμένοι επισκέπτες δεν είναι ταυτόχρονα πελάτες, οι οποίοι προβαίνουν σε αγορές και πληρώνουν για να αποκτήσουν τα προϊόντα ή…

Περισσότερα