Θεματολογία

Μια νέα εποχή διαφαίνεται για την Ελλάδα στο πλαίσιο και στο περιεχόμενο της οποίας μπορούν και πρέπει να συμβάλουν όλοι. Ο επιχειρηματικός και οικονομικός κόσμος θα έχει δεσπόζοντα ρόλα καθώς η ανασυγκρότηση θα βασιστεί σε νέες επιχειρηματικές προτάσεις, επενδύσεις, νέα μοντέλα εργασίας και παραγωγής. Όμως όλοι όσοι επιχειρούν και εργάζονται σ’ αυτόν τον νέο κόσμο θα πρέπει να αναπτύξουν και νέες δεξιότητες για να καλύψουν νέες απαιτήσεις.

Η αγορά εργασίας των πωλήσεων θα διαφοροποιηθεί καθώς η επιτυχημένη πώληση θα περνάει από νέες ατραπούς επειδή, εκτός από οικονομικά αποτελέσματα για την εταιρεία, θα πρέπει να συμβάλει και στη βιώσιμη ανάπτυξή της και ο πωλητής θα χρειαστεί να αλλάξει αρκετές φορές ρόλους για να πετύχει τον επιθυμητό στόχο. Οι νέες απαιτήσεις, οι νέες δεξιότητες, ο νέος τρόπος διοίησης ομάδων και εταιρειών συμπεριλαμβάνονται αυτονόητα και στους παράγοντες που θα αλλάξουν τους κανόνες του επιχειρηματικού παιχνιδιού – game changers!

Το 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων πραγματεύεται τους παράγοντες αλλαγής που διαμορφώνουν τον νέο κόσμο στον χώρο των πωλήσεων. Πιο συγκεκριμένα:

  • Το μοντέλο διοίκησης αλλάζει για να υποστηρίξει τον στόχο της ποιοτικής ανάπτυξης.
  • Νέο τοπίο διαμορφώνεται στον κόσμο των πωλήσεων του σήμερα και του αύριο: που απαιτεί νέες δεξιότητες.
  • Η καλή ψυχολογία στην καθημερινότητα και η δέσμευση ενδυναμώνουν την προσπάθεια των πωλητών και ενισχύουν το συμμετοχικό μοντέλο διοίκησης.
  • Τα τμήματα πωλήσεων χρειάζονται ενισχύσεις ― συμβουλευτική, data analytics, αναγνώριση και επιβράβευση κάθε προσπάθειας, προσέλκυση αξιόλογων στελεχών από την αγορά εργασίας πρέπει να προστεθούν στο αναπτυξιακό πλάνο κάθε εταιρείας κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας, μεγέθους και τζίρου.