Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ από τα παρασκήνια του «Sales in Action!»… δηλώσεις του Γ.Γ. και μελών του ΙΠΕ, ομιλητών και συμμετεχόντων…

Πρεμιέρα ενός διαδραστικού συνεδρίου με αληθινές ιστορίες πωλήσεων και χρήσιμα συμπεράσματα!

Σε ένα άκρως διαδραστικό συνέδριο, παρουσιάστηκαν από σημαντικά στελέχη του χώρου των πωλήσεων αληθινές ιστορίες με θέμα τις επιτυχημένες επιλογές για την αύξηση των αποτελεσμάτων στον συγκεκριμένο τομέα και συνολικά στις επιχειρήσεις της χώρας.

Το συνέδριο, που διοργανώθηκε την Παρασκευή 7 Ιουλίου στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς από τη Boussias Communications και τέθηκε υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), έδωσε την ευκαιρία στους περίπου 200 συνέδρους να καταλήξουν σε χρήσιμα συμπεράσματα και να αποκομίσουν ιδέες που μπορούν να αξιοποιήσουν και στη δική τους επιχείρηση.

Το συνέδριο Sales In Action!, τις εργασίες του οποίου συντόνισε η κ. Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια της Response ΑΕ, παρουσιάστηκαν πρακτικές πωλήσεων που υλοποιήθηκαν σε διαφορετικούς, σημαντικούς για την οικονομία, κλάδους, με ομιλίες που ήταν ενταγμένες σε ξεχωριστές θεματικές ενότητες, όπως: η ανάπτυξη των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς σε δύσκολες εποχές (Θοδωρής Καυκής, Διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης, PrimeTel, Παναγιώτης Καμπισιούλης, PhD, Sales & Vertical Markets Manager, Β. Καυκάς ΑΕ, Δημήτρης Ανδριώτης, Indirect Retail Channels Team Director, ΟΠΑΠ, Σωτήρης Γιδόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων, Elvida Foods, Γιώργος Λειβαδίτης, Διευθυντής Κλάδου Marine and Retail, Μοτοδυναμική ΑΕΕ), οι στρατηγικές επιλογές που οδήγησαν στα επιθυμητά αποτελέσματα στις πωλήσεις (Βασίλειος Κατωπόδης, National Sales Manager Dermatology, AbbVie, Ηλίας Πολυχρονόπουλος, Head of Corporate Market, Cyta Hellas, Γεώργιος Τσώνης, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Ν.Α. Ευρώπης, Bonduelle Group, Χρήστος Παπαγιαννόπουλος, Commercial Director, LeasePlan Hellas), η εφαρμογή καινοτομιών και τεχνολογικών λύσεων που έφεραν αύξηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας (Γιώργος Τσατσάκος, Εμπορικός Διευθυντής, REGATE ΑΕ, Πάνος Κοντόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Wedia, Σόνια Δήμογλη, General Manager Marketing, LafargeHolcim, Δρ. Τάσος Γαλανάκης, Sales Director, Lalizas Group, Έλενα Ανδρέου, Business Development Manager Corporate Solution Division, Data Communication, Μαριέλ Τόμας, Γενική Διευθύντρια, Stanley Black & Decker Hellas), η εκπαίδευση και τα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα (Αλέξης Ζητρίδης, Επικεφαλής ομάδας πωλήσεων D2D και Field Sales, Όμιλος ΟΤΕ, Νίκος Πρέζας, Sales & Marketing Director, Mercedes-Benz Group), οι τηλεφωνικές πωλήσεις (Χρήστος Μακρυπούλιας, Διευθυντής Customer Services Sales & Customer Development Σταθερής & Κινητής Τηλεφωνίας, Όμιλος ΟΤΕ), οι συνέργειες μεταξύ εταιρειών (Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing, Όμιλος Interamerican, Βασίλειος Καραμπάγιας, Διευθυντής Πωλήσεων, Νηρεύς Ιχθυοκαλλιέργειες), η ευθυγράμμιση διαφορετικών τμημάτων στον κεντρικό στόχο των πωλήσεων (Δημήτρης Κανατάς, Sales & Network Development Manager Honda moto, Αφοί Σαρακάκη, Άγγελος Μάρκου, Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Γαία Τρόφιμα, Ιωάννης Μαραγκουδάκης, Acquisition Manager / Mobile Marketing Department, Wind Hellas), οι below the line ενέργειες (Κωνσταντίνος Μπατάκης, Trade Marketing Manager, Αθηναϊκή Ζυθοποιία) και το cross selling (Ελένη Ρουβέλλα, Sales Manager, Oriflame Hellas).

Τι γίνεται λάθος στις διαπραγματεύσεις
O κ. Γιάννης Δημαράκης, Managing Partner στην Scotwork Hellas, παρουσίασε τα συμπεράσματα της Έρευνας Διαπραγματευτικών Δεξιοτήτων, που διοργάνωσε η εταιρεία του σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος. Στην ομιλία του επικεντρώθηκε στα σημαντικότερα λάθη που γίνονται συνήθως στη διαπραγμάτευση και αφορούν στην προετοιμασία της, τη διαχείριση των δυσκολιών που προκύπτουν στην εξέλιξή της, κ.ά. και κατέθεσε προτάσεις για την αποφυγή τους.

Ζωντανή έρευνα κοινού και βράβευση της καλύτερης ομιλίας
Κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους του συνεδρίου το κοινό κλήθηκε να απαντήσει, μέσω Conferience, σε ερωτήσεις σχετικά με το επίπεδο συνεργασίας του τμήματος πωλήσεων με τα υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης, τις κυριότερες δυσκολίες σε σχέση με τους πελάτες, το επίπεδο επικοινωνίας της διοίκησης με το τμήμα πωλήσεων, την επάρκεια σε εργαλεία (τεχνολογικά, εκπαίδευσης κλπ) που διευκολύνουν την επίτευξη των στόχων, αλλά και την εργασία των πωλητών, την προσαρμογή των στόχων κατά την περίοδο της κρίσης στις πραγματικές δυνατότητες των επιχειρήσεων / στελεχών, καθώς και με την εικόνα που έχουν τα ίδια τα στελέχη πωλήσεων για το επάγγελμά τους. Ειδικότερα η τελευταία ερώτηση, για το πόσο αξιοζήλευτη είναι η θέση του στελέχους πωλήσεων σήμερα, προκάλεσε τις περισσότερες τοποθετήσεις.
Τον συντονισμό της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της έρευνας και του διαλόγου που αναπτύχθηκε στο πλαίσιό της, πραγματοποίησε η κ. Κρίστη Μουσιώνη, Operations Manager του ΙΠΕ.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Βράβευση καλύτερου ομιλητή, word cloud και συμπεράσματα
Στο τέλος των εργασιών του συνεδρίου επιβραβεύθηκε ο ομιλητής που συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην αξιολόγηση η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω Conferience. Το βραβείο, που περιελάμβανε το βιβλίο του Αρτέμη Μυρόπουλου «The Nameless King», καθώς και μια υποτροφία αξίας1.600 ευρώ, την οποία παραχώρησε η εταιρεία Response, κέρδισε η κ. Μαριέλ Τόμας, Γενική Διευθύντρια της Stanley Black & Decker Hellas.
Η κ. Μιχαηλίδου συνόψισε τα κεντρικά μηνύματα που προέκυψαν από τις ομιλίες και κλείνοντας τις εργασίες παρουσίασε το word cloud που δημιούργησαν οι σύνεδροι απαντώντας, μέσω Conferience, στην ερώτηση «Όταν σκέφτεστε τις Πωλήσεις, πια άλλη λέξη σάς έρχεται πρώτη στο μυαλό;». Στο προσκήνιο βρέθηκαν οι λέξεις «Πρόκληση» και «Επικοινωνία», που αναφέρθηκαν με τη μεγαλύτερη συχνότητα από τους συνέδρους.

Για περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΔΩ

ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΗΤΕΣ ΕΔΩ